Poleć znajomemu

8 pierwszych kroków pracownika służby BHP w nowym zakładzie.

8 pierwszych kroków pracownika służby BHP w nowym zakładzie.

Kiedy obejmujemy stanowisko w komórce służby bhp w nowej firmie, czasami wpadamy w panikę. Zastanawiamy się, od czego zacząć, co sprawdzić? To zadanie wydaje się szczególnie trudne jeżeli komórka bhp jest jednoosobowa i nie mamy wsparcia ze strony pracodawcy, czy innych pracowników służby bhp. Oto swoista instrukcja w 8 krokach mówiąca, jak i od czego zacząć działania po objęciu stanowiska pracownika służby bhp w nowej firmie.

Autor: 

Norbert Szymkiewicz

Specjalista ds. BHP i PPOŻ

Korzyści 

Dzięki informacjom w tym artykule:

  • Właściwe rozpoczniesz realizację zadań służby bhp w nowej firmie

  • Wykażesz swój profesjonalizm wobec nowego pracodawcy

  • Oszczędzisz sobie stresu związanego z rozpoczęciem nowej pracy.

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto
Norbert Szymkiewicz

Autor: Norbert Szymkiewicz

Absolwent Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, Wydział Biologii, specjalizacja Ochrona środowiska. Ukończone Studia Podyplomowe BHP oraz kurs Inspektorów PPOŻ. Pełnienie zadań służby BHP w firmach branży młynarskiej, przemyśle energetyki wiatrowej, deweloperstwie powierzchni magazynowych oraz bankowości. Realizuje również zadania z zakresu Ochrony środowiska – stała obsługa klienta, przygotowywanie Instrukcji magazynowania substancji chemicznych, Instrukcji składowania odpadów. Specjalność: prace na wysokości, bezpieczeństwo pracy z substancjami chemicznymi, gospodarka odpadami, ochrona wód.