Wszystko, co musisz wiedzieć o organizowaniu komisji ds. bhp w zakładzie pracy

28.04.2022AKTUALNE

Wszystko, co musisz wiedzieć o organizowaniu komisji ds. bhp w zakładzie pracy

Wraz ze wzrostem zatrudnienia problematyka technicznego bezpieczeństwa pracy nabiera znaczenia, co wiąże się z dodatkowymi obowiązkami leżącymi po stronie pracodawcy. W przypadku pracodawców zatrudniających powyżej 250 pracowników, zgodnie z art. 237[12] Kodeksu pracy, powoływana jest tzw. komisja bhp, jako organ doradczy i opiniodawczy. W skład komisji wchodzą w równej liczbie przedstawiciele pracodawcy, w tym pracownicy służby bhp, oraz lekarz sprawujący profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a także przedstawiciele pracowników, jak również społeczny inspektor pracy. W praktyce jednak zagadnienia związane z powoływaniem i funkcjonowaniem komisji ds. bhp mogą nasunąć wiele wątpliwości. Poznaj odpowiedzi i porady ekspertów praktyków na najczęściej zadawane pytania dotyczące organizacji komisji ds. bhp w firmie. Pobierz e-book.

Pozostało jeszcze 99% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)