Poleć znajomemu

Jak prawidłowo prowadzić ewidencję czasu pracy pracowników biurowych?

Jak prawidłowo prowadzić ewidencję czasu pracy pracowników biurowych?
Pytanie:

Czy po zmianach przepisów dotyczących ewidencjonowania czasu pracy może być prowadzona dla pracowników zatrudnionych w biurach roczna karta ewidencji czasu pracy z podziałem na każdy miesiąc? Z tym, że nie ma zapisu o której pracownik rozpoczął prace i o której zakończył. Jest tylko informacja, że w danym dniu pracował 8 godz. W regulaminie pracy jest natomiast zapis w jakich godzinach pracuje urząd. Czy jest to wystarczające?

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
9.00 zł netto
11.07 zł brutto
Płatność SMS
19.00 zł netto
23.37 zł brutto

Kategorie