czas pracy

Organizacja czasu pracy zdalnej w dobie pandemii: 6 kroków

Organizacja czasu pracy zdalnej w dobie pandemii w 6 krokach

Warsztaty i publikacje z zakresu zarządzania czasem są dzisiaj bardzo popularne. Paradoksalnie postęp techniki i nowe narzędzia, które mają nam usprawniać i przyspieszać pracę, powodują coraz większe marnotrawienie czasu pracy. Jest to szczególnie widoczne w trakcie epidemii koronawirusa i pracy zdalnej. Wielu pracowników w ramach pracy zdalnej po prostu nie wyrabia się z zadaniami. Z czego to wynika i jak sobie z tym radzić? Podpowiadamy jak sprawić, aby organizacja czasu pracy zdalnej w dobie pandemii była prawidłowa.

Co kilka dni w mediach słyszymy o coraz lepszych komputerach, szybszym Internecie, nowych programach i zdobyczach techniki (smartfony, tablety). Wszystko to ma nam usprawnić pracę w coraz szybciej biegnącym i bardziej wymagającym świecie, szczególnie podczas pracy zdalnej. Jednak z drugiej strony te „zdobycze” stanowią nowe zagrożenie – ich atrakcyjność i możliwości powodują, że stały się one nowymi „pożeraczami czasu”. Dzisiaj chętnie korzystamy z portali społecznościowych (ile razy w czasie pracy sprawdzasz Facebooka?), wielu aplikacji na telefonie, podczas pracy załatwiamy prywatne rozmowy i e-maile.

Autor: 

Justyna Kostka

pedagog, trener

Korzyści 

Informacje zawarte w tym tekście pozwolą Ci:

  • we właściwy sposób zorganizować czas swojej pracy zdalnej,

  • przekazać wskazówki pracownikom w zakresie efektywnego organizowania czasu pracy zdalnej,

  • ograniczyć zagrożenie psychospołeczne – stres – pracowników zdalnych.

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo

Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel