Poleć znajomemu

Wymagania bhp i ppoż. dla żłobków i klubików dziecięcych

Od 4 kwietnia 2011 r. zaczęło obowiązywać nowe rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z 25 marca 2011 r. w sprawie wymagań lokalowych i sanitarnych, dotyczących żłobków i klubów dziecięcych (Dz.U. nr 69, poz. 367). Nowe przepisy dotyczą organizowania i funkcjonowania opieki nad dziećmi do lat 3. Nakładają one na podmioty tworzące i prowadzące żłobki i kluby dziecięce liczne obowiązki mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa i higieny w tego rodzaju podmiotach.

Pozostało jeszcze 88 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
9.00 zł netto
11.07 zł brutto
Płatność SMS
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Tomasz Zwolak

Autor: Tomasz Zwolak

Mgr prawa, absolwent Uniwersytetu Marii Curie – Skłodowskiej w Lublinie, Od 2003 r. zajmuje się tematyką prawa pracy, praktyk, pracownik działów personalnych m.in. ZUS, oraz PKO BP S.A., autor licznych publikacji dotyczących prawa pracy i bhp, prowadzi szkolenia otwarte oraz dedykowane z zakresu prawa pracy.