Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Dzieci poznają zasad domowego bhp dzięki SKANSKA

Rusza akcja społeczno-edukacyjnej w szkołach, której celem jest nauczyć dzieci zasad bezpieczeństwa w domu. Premierowe spektakle pod hasłem „Bezpieczni w domu i mieszkaniu” odbędą się już dziś, 18 maja w wybranych szkołach podstawowych w Warszawie. Tylko pierwszego dnia weźmie w nich udział blisko 900 dzieci. Inicjatorem akcji jest firma Skanska.
Celem spotkań organizowanych przez Skanska jest zapoznanie dzieci z podstawowymi zasadami bezpieczeństwa w domu. Oglądając perypetie Pani Jadwigi Nieład-Niedbały oraz jej sąsiada, Pana Tomasza Miarki, dzieci dowiedzą się jakie są możliwe źródła wypadków w domu i jak im zapobiegać, dlaczego mokra podłoga w łazience może być niebezpieczna, po co wietrzyć mieszkanie, dlaczego napoje powinniśmy pić tylko ze szklanki i co robić, kiedy ktoś obcy puka do drzwi. Aktorzy pokażą również jak udzielać pierwszej pomocy i jak wezwać pogotowie czy straż pożarną.
- Od ośmiu lat Skanska prowadzi kampanię edukacyjną „Bezpieczni w pobliżu budowy” Bajkowi bohaterowie – Tomcio Brygadzista i Zebra Drogowa uczą dzieci, jak bezpiecznie przejść przez ulicę, dlaczego warto nosić odblaski i dlaczego nie należy wchodzić na plac budowy. Przeszkoliliśmy już 111 tys. dzieci z 380 szkół, znajdujących się w pobliżu inwestycji Skanska. W tym roku naszą kampanię poszerzamy o tematykę bezpieczeństwa dzieci w mieszkaniu. Dom to miejsce, w którym wszyscy powinniśmy czuć się komfortowo, a przede wszystkim bezpiecznie. Warto znać podstawowe zasady domowego BHP i uczyć ich już najmłodszych – mówi Michał Witkowski, dyrektor sprzedaży Skanska Residential Development Poland, firmy organizującej akcję „Bezpieczni w domu i mieszkaniu”.
Jako pierwsze w akcji wezmą udział szkoły zlokalizowane na Bielanach i na Pradze-Południe w Warszawie.