Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Eko odzież robocza i ochronna

Eko odzież robocza i ochronna

Czy wiesz, że odzież robocza i ochronna też może być ekologiczna? Tak, są już ubrania wykonane z materiału, mającego w swoim składzie 65% poliestru pozyskanego z recyklingu butelek PET i odpadów przemysłowych. Myślisz, że taki materiał nie nadaje się na ubranie robocze? A jednak odzież uszyta z tego materiału spełnia wymogi Rozporządzenia 2016/425. Czyli możesz mieć odzież roboczą i ochronną w 100% ekologiczną i zarazem funkcjonalną.

2,5 mln ton odpadów tekstylnych

Właśnie tyle ton odpadów tekstylnych wytwarza się w Polsce każdego roku. Jak podaje raport Naturativ „Slow life w Polsce 2018”, przemysł odzieżowy jest drugim największym trucicielem planety. Na szczęście w zakresie ekologii marki odzieżowe nie pozostają w tyle – jak podaje raport opracowany przez Greenpeace, aż 80 z tych, które zobowiązały się do bardziej przyjaznych dla środowiska systemów produkcyjnych, poczyniło znaczące postępy w realizacji swoich celów.

Wzrasta też świadomość ludzi w zakresie recyklingu. Według raportu „EKOświadomość Polaków”, 78% badanych posiada wiedzę na temat recyklingu odzieży i tekstyliów.

Drugie życie plastikowych butelek i odpadów przemysłowych

Przykładem innowacji na rynku odzieży roboczej jest materiał TenCate Tecawork™ Ecogreen ™, w 100% składający się z komponentów przyjaznych środowisku:

  • 65%. to poliester pozyskany z recyklingu butelek PET i odpadów przemysłowych,
  • 35% to włókna Lyocell wyprodukowane z odnawialnej miazgi drzewnej.

Chociaż mogłoby się wydawać, że ubranie powstałe z takiej mieszanki będzie niewygodne, to w rzeczywistości ma ono o 50% wyższą zdolność absorpcji wilgoci względem klasycznej mieszanki bawełny z poliestrem, a ponadto jest bardzo delikatne i przyjemne w dotyku, a zarazem wytrzymałe. Spełnia również wymogi Rozporządzenia 2016/425.

 – Byliśmy pierwszym producentem, który zdecydował się na przygotowanie kolekcji odzieży ochronnej kategorii I, która w 100 % bazuje na ekologicznych rozwiązaniach. Wtedy to było wielkie wyzwanie, ale teraz już wiemy, że był to milowy krok na rynku odzieży roboczej w Polsce. Kolekcja Krystian ProEco bazująca na materiałach ekologicznych wpasowała się w potrzeby naszych klientów, a także została uznana przez specjalistów, o czym świadczy złoty medal MTP w kategorii „Środki ochrony indywidualnej i zbiorowej”, na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO 2018 przyznany za bluzę i ogrodniczki z kolekcji – mówi Elżbieta Rogowska, wieceprezes zarządu w PW Krystian, członek Koalicji Bezpieczni w Pracy.

200 tys. litrów wody na produkcję T-shirta i jeansów

Producenci odzieży powinni nieustannie podążać za globalnymi zmianami, z jednej strony w zakresie wzrostu gospodarczego i wynikającego z niego wysokiego konsumpcjonizmu, a z drugiej coraz większej świadomości ekologicznej. Zmniejszanie ilości odpadów poprzez wykorzystanie plastików oraz zastępowanie bawełny celulozą drzewną – miejmy nadzieję, że niedługo będzie to norma na rynku odzieży roboczej w Polsce i na świecie.

Koalicji Bezpieczni w Pracy