Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Już niebawem start konkursu K&P Safety Culture Award 2013
K&P Safety Culture – Award pomoże zmierzyć kulturę bezpieczeństwa firm w Polsce. Jest adresowany do firm produkcyjnych zatrudniających powyżej 100 pracowników. Aby wziąć w nim udział należy między 6 maja a 30 czerwca wejść na stronę www.kirschstein.org, wypełnić formularz konkursowy i przesłać go na adres: [email protected] Najlepsze firmy awansują do drugiego etapu.
W drugim etapie konkursu zostanie dokonana głębsza analiza kultury bezpieczeństwa na podstawie dostarczonych dokumentów i telefonicznej rozmowy z przedstawicielem firmy.
Każda firma, która weźmie udział w konkursie otrzyma informację zwrotną dotyczącą osiągniętego wyniku oraz wskazówki, jak rozwijać kulturę bezpieczeństwa wraz przykładami dobrych praktyk. Firmy, które znajdą się w drugim etapie, otrzymają dodatkowo wynik w postaci Siatki Kultury Bezpieczeństwa. Ocenia ona centralne punkty współczesnej pracy nad bezpieczeństwem. Pokazane zostają mocne i słabe strony kultury bezpieczeństwa przedsiębiorstwa. Na ich podstawie opracowuje się rozwiązania.
Najlepsze 4 firmy otrzymają wiele atrakcyjnych nagród – zarówno firmy, jak i osoby zgłaszające. Komisja wybierze również spośród wszystkich zgłoszonych przedsiębiorstw jedno, które otrzyma pełen pakiet analiz kultury bezpieczeństwa –firmę, która z takich analiz wyniesie najwięcej korzyści.
Wśród nagród dla najlepszych firm znajdują się m.in.: organizacja Dnia BHP, warsztaty dla firmy, prenumeraty czasopism, książki, filmy szkoleniowe, reportaż przemysłowy o firmie. Udział w finale to również prestiż - poza nagrodami firma może liczyć na promocję w branżowych mediach.
Finał odbędzie się w październiku w Krakowie. Finaliści wezmą udział w uroczystej gali finałowej połączonej z warsztatami, prezentacjami dobrych praktyk i wymianą doświadczeń, a dyplomy i nagrody zostaną wręczone podczas uroczystej kolacji.
Marcin Papierz