Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Ośrodek Szkolenia PIP we Wrocławiu ma być lepiej wykorzystany
12 lutego w siedzibie Głównego Inspektora Pracy Warszawie odbyło się kolegium, którego tematem była przyszłość Ośrodka Szkolenia Państwowej Inspekcji Pracy im. prof. Jana Rosnera we Wrocławiu.
Ośrodek znajduje się w posiadaniu polskiej inspekcji pracy od początku lat 50. Od 2 lat jest jednostką organizacyjną PIP, po tym, jak został przekształcony z zakładu budżetowego w placówkę sektora finansów publicznych.
W celu lepszego wykorzystania bazy i potencjału wrocławskiej placówki, a także wzmocnienia jej roli w działalności programowej PIP omawiano propozycje rozwinięcia i poszerzenia działalności ośrodka o zadania w zakresie przedsięwzięć prewencyjnych i szkoleniowych, realizowanych dotąd przez Główny Inspektorat Pracy.
Podobne artykuły
- PIP ponownie stara się o większy budżet i podwyżki dla pracowników
- Prawidłowe wyposażenie zakładowej apteczki pierwszej pomocy
- Bezpieczeństwo i higiena pracy spawacza, czyli odpowiedni dobór środków ochrony indywidualnej
- Szkolenia i kursy specjalistyczne z nowych technologii w 3M zwiększą bezpieczeństwo polskich pracowników
Podobne porady
- PIP ponownie stara się o większy budżet i podwyżki dla pracowników
- Prawidłowe wyposażenie zakładowej apteczki pierwszej pomocy
- Bezpieczeństwo i higiena pracy spawacza, czyli odpowiedni dobór środków ochrony indywidualnej
- Szkolenia i kursy specjalistyczne z nowych technologii w 3M zwiększą bezpieczeństwo polskich pracowników