Poleć znajomemu

Analiza kosztów wypadków przy pracy pozwoli ograniczyć koszty całej firmy

Analiza kosztów wypadków przy pracy pozwoli ograniczyć koszty całej firmy

W odniesieniu do bhp pracodawcy zazwyczaj dostrzegają wyłącznie koszty związane z koniecznością zapewnienia pracownikom ochrony gwarantowanej przez przepisy. Nie zauważają natomiast kosztów związanych z nieodpowiednim stanem bhp w firmie, które finalnie powodują zwiększone koszty funkcjonowania całego przedsiębiorstwa. Podstawowym elementem takich analiz jest obliczanie kosztów wydarzeń wypadkowych. Oto kilka wskazówek dotyczących obliczania koszów wypadków w firmie.

Korzyści 

Ten tekst pozwoli Ci:

  • Zoptymalizować koszty ponoszone na bhp w zakładzie pracy;

  • Określić faktyczne koszty wypadków przy pracy w Twojej firmie

  • Obniżyć koszty funkcjonowania całego zakładu

Pozostało jeszcze 94 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.