Poleć znajomemu

Analiza wypadku – uderzenie o nieruchomy przedmiot pracownika administracyjno-biurowego

Biuro, w którym wydarzył się wypadek, zostało wyposażone w typowe meble i sprzęt komputerowy z czterema stanowiskami roboczymi. Powierzchnia, wysokość pomieszczenia, oświetlenie, temperatura odpowiadały wymaganiom przepisów. W okresie ostatnich 5 lat przed wypadkiem na ocenianym stanowisku pracy nie zanotowano wypadków przy pracy ani chorób zawodowych.

Pozostało jeszcze 90 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

     
  • 3000 aktualnych porad
  •  
  • 3500 udzielonych odpowiedzi na pytania
  •  
  • 30 profesjonalnych ekspertów
  • bazy aktów prawnych, wzorów dokumentów, instrukcji BHP, list kontrolnych, aktualności i zmian w przepisach

 Kup dostęp do portalu »

 Posiadam już konto - zaloguj się »

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
wypadek przy pracy