Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Bezpieczna praca i nauka w szkole - konferencja

12 kwietnia w Nowym Mieście Lubawskim odbędzie się konferencja organizowana w ramach kampanii społecznej 2013: „Przez innowacje do bezpieczeństwa”, koordynowanej przez Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy. Konferencja skierowana jest do dyrektorów szkół, przedstawicieli kuratorium, nauczycieli (zwłaszcza edukacji dla bezpieczeństwa, informatyki), uczniów gimnazjów i szkół średnich, pracowników referatów oświaty oraz pracowników służby bhp.
Konferencja będzie podzielona na 2 sesje:
- Bezpieczeństwo pracy w szkole
- Bezpieczeństwo uczniów.
W ramach pierwszej sesji przewidziano następujące tematy:
- Hałas w szkołach. Kształtowanie właściwości akustycznych pomieszczeń szkolnych
- Głos narzędziem pracy nauczycieli
- Warunki bezpieczeństwa pracy w szkołach
- Przestrzeganie przepisów bhp w szkołach
- Stres w zawodzie nauczyciela
- Nowoczesne metody edukacji dla bezpieczeństwa - nie bój się ratować życia innym
Druga sesja obejmie poniższe problemy:
- Bezpieczeństwo ucznia w szkole
- Stanowisko pracy ucznia - w szkole i w domu
- Ergonomiczne stanowisko pracy, nauki z komputerem
- Wpływ odżywiania na aktywność fizyczną uczniów
- oraz ogłoszenie konkursu plastycznego dla uczniów szkół podstawowych powiatu nowomiejskiego pn.: „Moje miejsce do nauki - ergonomiczne, zdrowe, bezpieczne”.
Zgłoszeń można dokonywać do końca marca na adres podany na stronie Okręgowego Inspektoratu Pracy w Olsztynie - www.olsztyn.oip.pl.
Podobne artykuły
- Autorskie rozwiązania wpływające na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa – podsumowanie Forum Nowoczesne BHP11.12.2018
- Sprawdź, kogo powinieneś zapoznać z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku pracownika młodocianego, aby właściwe wywiązać się z tego obowiązku18.06.2018
- Ustawa z 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. (tekst. jedn.: Dz.U. z 2018, poz. 620)01.10.2018
- 28 kwietnia – światowy dzień BHP i międzynarodowy dzień pamięci o ofiarach wypadków przy pracy 25.04.2018
Podobne porady
- Autorskie rozwiązania wpływające na zwiększenie poziomu bezpieczeństwa – podsumowanie Forum Nowoczesne BHP
- Sprawdź, kogo powinieneś zapoznać z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku pracownika młodocianego, aby właściwe wywiązać się z tego obowiązku
- Ustawa z 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej. (tekst. jedn.: Dz.U. z 2018, poz. 620)
- 28 kwietnia – światowy dzień BHP i międzynarodowy dzień pamięci o ofiarach wypadków przy pracy