Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Znamy już laureatów konkursu K&P Safety Culture Award

Druga edycja konkursu K&P Safety Culture Award organizowanego przez firmę Kirchstein&Partner cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Organizatorzy dziękują za udział w konkursie. Cieszy niewątpliwie fakt, że firmy w Polsce mogą pochwalić się tak wysokim poziomem kultury bezpieczeństwa. A laureatami konkursu zostali…

Miejsce 1: Bitron Poland Sp. z o.o.

Miejsce 2: Volvo Polska Sp. z o. o. - Volvo Construction Equipment

Miejsce 3: Coca-Cola HBC Polska Sp. z o.o. Filia NIEPOŁOMICE

Miejsce 4: Zakłady Farmaceutyczne POLPHARMA SA

Nagroda specjalna (wyróżnienie), Analizy Kultury Bezpieczeństwa: GKN Driveline Polska Sp. z o.o.

Nagrody zostaną wręczone podczas konferencji „Kultura bezpieczeństwa pracy w firmie”, która odbędzie się w dniach 29-30 października w Krakowie. Gala finałowa odbędzie się 29 października 2013 r. w Grand Hotelu w Krakowie, a 30 października przewidziane są warsztaty.

Na pierwszy dzień konferencji, oprócz wręczenia nagród w konkursie, zaplanowane są:

  • Prezentacja kampanii „Partnerstwo dla prewencji”.

  • Kultura bezpieczeństwa pracy, jej kształtowanie w firmie.

  • Rola menedżerów w budowaniu kultury bezpieczeństwa.

  • Prezentacja dotycząca przebiegu konkursu.

W części warsztatowej, która odbędzie się drugiego dnia konferencji odbędą się panele:

  • Prowadzenie rozmów z pracownikami.

  • Zdarzenia potencjalnie wypadkowe – czym są i jak wykorzystać je w pracy nad bezpieczeństwem?

  • Kształtowanie postaw – co motywuje a co demotywuje do bezpiecznej pracy? – budowanie kultury bezpieczeństwa nie tylko podczas szkoleń bhp.

  • Warsztaty firmy ROBOD.

Słowa kluczowe:
BHP