Poleć znajomemu

10 wskazówek, jak zorganizować pracę zdalną w związku z koronawirusem

10 wskazówek, jak zorganizować pracę zdalną w związku z koronawirusem

W ramach walki z koronawirusem 8 marca br. zaczęła obowiązywać ustawa o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (koronawirusa). Wprowadza ona możliwość wykonywania tzw. pracy zdalnej. Jednak, jak taką formę pracy wprowadzić? Oto 10 reguł, które pomogą Ci zorganizować taką pracę.

Autor: 

Katarzyna Wrońska-Zblewska

Korzyści 

Dzięki informacjom zawartym w tym tekście dowiesz się:

  • Jakie są podstawowe zasady wprowadzania pracy zdalnej?

  • Jakie zagrożenia pod względem bhp związane są z pracą zdalną?

  • Jak sformułować polecenie wykonywania pracy zdalnej (wzór dokumentu)

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
29.00 zł netto
35.67 zł brutto
Katarzyna Wrońska-Zblewska

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.

Kategorie