Poleć znajomemu
Dokument archiwalny

10 wskazówek, jak zorganizować pracę zdalną w związku z koronawirusem

10 wskazówek, jak zorganizować pracę zdalną w związku z koronawirusem

W ramach walki z koronawirusem 8 marca br. zaczęła obowiązywać ustawa o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 (koronawirusa). Wprowadza ona możliwość wykonywania tzw. pracy zdalnej. Jednak, jak taką formę pracy wprowadzić? Oto 10 reguł, które pomogą Ci zorganizować taką pracę.

Autor: 

Katarzyna Wrońska-Zblewska

Korzyści 

Dzięki informacjom zawartym w tym tekście dowiesz się:

  • Jakie są podstawowe zasady wprowadzania pracy zdalnej?

  • Jakie zagrożenia pod względem bhp związane są z pracą zdalną?

  • Jak sformułować polecenie wykonywania pracy zdalnej (wzór dokumentu)

Pozostało jeszcze 91 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
5.00 zł netto
6.15 zł brutto
Katarzyna Wrońska-Zblewska

Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska

Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.