Poleć znajomemu

Jedna wspólna Komisja ds. BHP dla spółek Grupy Kapitałowej, czy odrębna dla każdej spółki?

Jedna wspólna Komisja ds. BHP dla spółek Grupy Kapitałowej, czy odrębna dla każdej spółki?
Pytanie:

Czy w każdej Spółce wydzielonej z Grupy Kapitałowej powinniśmy mieć oddzielne rozporządzenie dotyczące Komisji ds. BHP, czy powinniśmy też prowadzić oddzielne spotkania członków? Czy biorąc pod uwagę wspólny cel oraz ścisłą współpracę możemy połączyć te aspekty? Pracujemy w tych samych biurach i jesteśmy obsługiwani przez te same działy administracyjne, kadrowe, hr. oraz BHP. Z każdej spółki natomiast mamy wybranego przedstawiciela wchodzącego w skład komisji BHP. 

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Kategorie