Poleć znajomemu

Pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla pracowników w zakładzie pogrzebowym

Pytanie:

Jak powinny być zorganizowane pomieszczenia higieniczno-sanitarne dla pracowników w zakładzie pogrzebowym, gdzie znajduje się również prosektorium. Pracownicy po skończonej sekcji zwłok (przeprowadzanej przez lekarza) zajmują się dalszymi czynnościami ( mycie, ubieranie, kosmetyka ciała oraz sprzątanie tego pomieszczenia). Ponadto pracownicy zajmują się przygotowaniem ciała (bez sekcji zwłok) do obrządku oraz pracami przygotowawczymi na miejscu pochówku ( np. kopanie, ekshumacje). Lekarz zatrudniony jest na umowę zlecenia. Pracownicy na umowę o pracę. Czy musi być zorganizowana szatnia przepustowa ze względu na czynniki biologiczne? Czy pracownikowi może być przydzielona jedynie szafka podwójna na odzież własną i odzież roboczą?

Autor: 

Jan Pióro

Pozostało jeszcze 58 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto
Jan M. Pióro

Autor: Jan M. Pióro

Mgr prawa, absolwent Uniwersytetu Łódzkiego, autor wielu publikacji o charakterze poradnikowym wieloletni pracownik Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, ostatnio główny specjalista w Departamencie Prawnym Głównego Inspektoratu Pracy państwowej Inspekcji Pracy, biegły sądowy przy sądach okręgowych w Warszawie, z zakresu bezpieczeństwo i higiena pracy.