Poleć znajomemu

Obowiązki i prawa pracodawcy w przypadku stwierdzenia choroby zawodowej u pracownicy.

Obowiązki i prawa pracodawcy w przypadku stwierdzenia choroby zawodowej u pracownicy.
Pytanie:

Pracownica pracowała od 1984 do 2007 jako szwaczka i punktowaczka. Następnie od 2010 do chwili obecnej jako pakowaczka. Praca polegała na układaniu pojedynczych opakowań z bardzo lekkim produktem w kartonie, a następnie zaklejeniu go. W ubiegłym roku pracownica otrzymała orzeczenie lekarskie z WOMP o rozpoznaniu choroby zawodowej: przewlekłe choroby układu ruchu wywołane sposobem wykonywania pracy. Z czym to się wiąże dla naszej firmy jako aktualnego pracodawcy? Czy biorąc pod uwagę poprzedni okres zatrudnienia choroba wystąpiła wskutek pracy u obecnego pracodawcy? Co może dać odwołanie się od decyzji WOMP?

Pozostało jeszcze 93 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Kategorie