Czy pracownik może domagać się sprostowania protokołu powypadkowego?
Pracownik domagał się od pozwanego pracodawcy (spółki z o.o.) ustalenia i sprostowania treści protokołu powypadkowego przez wykreślenie z treści protokołu przyczyn wypadku wskazanych przez pracodawcę i wpisanie rzeczywistych przyczyn wypadku podanych przez powoda. Zrodziło się zatem pytanie, czy pracownik może domagać się sprostowania protokołu powypadkowego? Poznaj stanowisko Sądu Najwyższego w tej sprawie.
Autor:
Aneta Mościcka
dziennikarz, prawnik,
specjalista w zakresie prawa pracy
Pozostało jeszcze 86% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Prawnik z odbytą aplikacją sądową, od 2000 roku dziennikarka. Specjalizuje się w prawie: pracy, cywilnym, gospodarczym oraz prawie, związanym z nieruchomościami.