Lista kontrolna dla stanowiska sekretarki

03.08.2015AKTUALNE

Niemal w każdej firmie znajdziemy stanowisko pracy asystentki/sekretarki. Aby ułatwić przygotowanie oceny ryzyka zawodowego oraz przeprowadzenie kontroli stanu bhp na tym stanowisku pracy przygotowaliśmy listę kontrolną dla stanowiska sekretarki. Dokument ten z całą pewnością ułatwi sprawdzenie bądź przygotowanie tego stanowiska pracy pod względem bezpieczeństwa i higieny pracy.

Pozostało jeszcze 90% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)


Inne dokumenty