ZUS IWA czyli informacja do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe
Obowiązek złożenia tej informacji mają płatnicy, którzy:
- zgłaszali do ubezpieczenia wypadkowego, w roku za który składana jest informacja, co najmniej 10 ubezpieczonych;
- byli zgłoszeni w ZUS nieprzerwanie od dnia 1 stycznia do dnia 31 grudnia roku, za który składana jest informacja i co najmniej 1 dzień w styczniu roku, w którym składana jest informacja;
- byli wpisani do rejestru REGON według stanu na dzień 31 grudnia roku, za który składana jest informacja.
Płatnicy uprawnieni do składania informacji o danych do ustalenia składki na ubezpieczenie wypadkowe na druku ZUS IWA w formie papierowej przekazują informację do terenowej jednostki organizacyjnej ZUS właściwej ze względu na siedzibę płatnika składek. Informację ZUS IWA płatnik składek przekazuje w takiej samej formie, jaka obowiązuje płatnika.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji