ewakuacja pracowników

Organizacja ewakuacji pracowników oraz systemu pierwszej pomocy na terenie zakładu pracy

Organizacja ewakuacji pracowników oraz systemu pierwszej pomocy na terenie zakładu pracy

Sprawdź, jak rozumieć obowiązek pracodawcy w zakresie zapewnienia środków niezbędnych do udzielania pierwszej pomocy w nagłych wypadkach, zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników. Dowiedź się, jak prawidłowo zorganizować system pierwszej pomocy i ewakuacji pracowników na terenie zakładu pracy.

Ekspert portalu BHP powie, jak przygotować się do ewakuacji pracowników i udzielania pierwszej pomocy. Wskaże, jak zorganizować system pierwszej pomocy w zakładzie pracy. Webinar zawiera również praktyczne przykłady wdrożenia takich systemów w różnych firmach. Ekspert Portalu BHP odpowiada także na najczęściej zadawane pytania dotyczące organizacji pierwszej pomocy w zakładzie pracy i ewakuacji:

  • Co powinno się znajdować w apteczce pierwszej pomocy?
  • Kto może obsługiwać punkty pierwszej pomocy i apteczki?
  • Jakie szkolenie powinny ukończyć osoby wyznaczone do udzielenia pierwszej pomocy?
  • Kto może prowadzić szkolenie z pierwszej pomocy w ramach szkolenia okresowego bhp?
  • Czy osoby wyznaczone do ewakuacji pracowników muszą mieć ukończony kurs inspektora ppoż.?
  • Czy pracownik służby bhp może być wyznaczony jako osoba do udzielenia pierwszej pomocy, ewakuacji pracowników?

Webinar prowadzi:

Mariusz Foremniak - prawnik, wykładowca przedmiotów zawodowych z zakresu bhp i prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem. Autor wielu opinii i artykułów o tematyce bhp i prawa pracy. Wieloletni pracownik służby bhp, zajmujący stanowisko kierownika komórki bhp. Projektuje kierunki polityki w zakresie bhp oraz nadzoruje jej realizację przez jednostki organizacyjne Spółki.

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo

Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel