10 kroków do wdrożenia kontroli trzeźwości pracowników w zakładzie pracy
Od 21 lutego 2023 r. pracodawca może oficjalnie wprowadzić prewencyjną kontrole trzeźwości pracowników. W Twojej firmie jeszcze nie została wprowadzona taka możliwość? Pracodawca jednak zastanawia się i pyta, czy i jak wdrożyć kontrolę trzeźwości pracowników w wewnętrznych przepisach? Oto podpowiedź – procedura w 10 krokach wdrożenia kontroli trzeźwości pracowników w firmie.
Z artykułu dowiesz się:
-
Co brać pod uwagę zastanawiając się, czy wprowadzić badania trzeźwości w firmie?
-
Co zrobić, krok po kroku, aby wdrożyć kontrolę trzeźwości pracowników w zakładzie pracy?
-
Jak zaplanować i zapewnić prawidłowy przebieg kontroli trzeźwości pracowników?
Czytaj również: Organizacja badania trzeźwości pracowników w zakładzie pracy>>>
Autor: Katarzyna Wrońska-Zblewska
Pozostało jeszcze 93% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Prawnik, specjalista prawa pracy. Absolwentka wydziału Prawa i Administracji na Uniwersytecie Gdańskim. Od wielu lat zajmuje się zawodowo prawem pracy, autorka licznych publikacji z tego zakresu.