System powiadamiania ratunkowego – procedura obsługi zgłoszeń alarmowych
20 maja 2014 r. wchodzą w życie przepisy regulujące organizację i funkcjonowanie centrów powiadamiania ratunkowego. Określone zostały również ogólne procedury obsługi zgłoszeń alarmowych oraz sposób opracowywania i aktualizacji szczegółowych procedur, ogólne procedury obsługi zgłoszeń alarmowych w przypadku braku możliwości przekazania zgłoszenia alarmowego w ramach systemu powiadamiania ratunkowego oraz sposób opracowywania i aktualizacji szczegółowych procedur, a także maksymalna liczba operatorów numerów alarmowych i sposób jej podziału na poszczególne centra.
Pozostało jeszcze 80% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji