Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów
Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego
Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.
Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.
Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.
Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP
wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:
Inne wskazywane zalety to:
- Szkolenia i konferencje online
- Obsługa klienta
- Wzory dokumentów
Takie wyniki zobowiązują!
Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.
Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.
Redakcja Portalu BHP
Będą skoordynowane kontrole PIP i straży pożarnej

12 marca główna inspektor pracy podpisała porozumienia o współpracy z komendantem głównym Państwowej Straży Pożarnej. Regulacja dotyczy zasad współdziałania oraz wzajemnej wymiany informacji i doświadczeń.
Porozumienie zastąpiło poprzedni dokument z sierpnia 2000 r. i obejmuje kwestie:
- wzajemnego przekazywania sprawozdań, analiz i danych statystycznych dotyczących stanu bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej w zakładach pracy;
- wymiany doświadczeń, doskonalenia metod i form działalności kontrolnej;
- podnoszenia kwalifikacji pracowników obu urzędów;
- wspólnie podejmowanych inicjatyw na rzecz eliminowania bądź zmniejszania zagrożeń mogących skutkować awarią przemysłową.
Dokument reguluje również kwestię przekazywania informacji istotnych z punktu widzenia zapobiegania poważnym awariom przemysłowym, wspierania inicjatyw i rozpowszechniania osiągnięć technicznych mających na celu poprawę bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej.
Oznacza to, że już wkrótce będzie można spodziewać się skoordynowanych kontroli PIP i straży pożarnej. Obie strony porozumienia planują również wspólne działania propagujące zasady bezpieczeństwa pracy i ochrony przeciwpożarowej.