Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Częstotliwość zwrotu kosztów zakupu okularów korygujących

Pracodawca musi zagwarantowania pracownikowi okulary korygujące wzrok, stosownie do zaleceń lekarza, gdy wyniki badań okulistycznych, przeprowadzonych w ramach profilaktycznej opieki zdrowotnej, wskazują na potrzebę ich stosowania podczas pracy przy obsłudze monitora ekranowego. Pracownik ubiegający się o okulary ponownie przed terminem kolejnych badań, bo jego wzrok uległ pogorszeniu, powinien je również otrzymać.

Badania profilaktyczne są wykonywane, co do zasady, w okresach wynikających z przepisów prawa oraz zaleceń lekarskich. Jednak w przypadku pogorszenia stanu zdrowia pracownik może zwrócić się do pracodawcy o skierowanie na badania profilaktyczne. Wówczas pracodawca powinien zapewnić okulary korygujące.

Jednak zazwyczaj kwestie związane z finansowaniem zakupu okularów są regulowane przepisami wewnętrznymi obowiązującymi u danego pracodawcy, w szczególności regulowana jest częstotliwość zwrotu kosztów zakupu okularów.

Autor: 

Tomasz Zwolak