Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Konkurs "Z innowacją bezpieczniej w górnictwie" już w sierpniu

Wyższy Urząd Górniczy od kilku lat stawia na popularyzację dobrych praktyk w dziedzinie bezpieczeństwa, wyróżniając innowacyjne rozwiązania wprowadzone w polskich zakładach wydobywczych dla poprawy bezpieczeństwa pracy. Teraz ogłasza konkurs, który ma promować nowinki w tym zakresie.

Zaplanowany na sierpień konkurs, organizowany wraz z działającą od 16 lat fundacją „Bezpieczne Górnictwo” im. Prof. Wacława Cybulskiego, ma promować rozwiązania przyczyniające się do poprawy bezpieczeństwa. Prezes WUG Piotr Litwa, przekonuje, że jednym z zadań nadzoru górniczego jest wspieranie innowacyjności i troski o bezpieczeństwo. Liczy na inicjatywę i rywalizację w poszukiwaniu nowych pomysłów – mogą one dotyczyć np. skuteczniejszej wentylacji i klimatyzacji pod ziemią, lepszej lokalizacji pracowników w zagrożonych rejonach czy nowatorskich rozwiązań w dziedzinie beziskrowej telefonii i transmisji, kombajnów chodnikowych i systemów metanometrii.

Konkurs to jednak nie jedyna forma promocji bezpieczeństw i innowacji stosowana przez WUG. Co roku wyróżnia najlepsze prace dyplomowe w dziedzinie bezpieczeństwa, a na swoich stronach internetowych opisuje nowatorskie rozwiązania i technologie, wdrażane przez górnicze firmy. Nagradza też osoby, które wykazały się odwagą, zimną krwią i umiejętnością prawidłowego działania w obliczu zagrożenia, przyznając im tytuł „Dzielnego górnika”.

Autor: 

Marcin Śpiewakowski

Słowa kluczowe:
bhp w górnictwiekonkurs