Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Nakolanniki rzemieślnicze wyróżnione w konkursie Dobry Wzór 2015

Nakolanniki rzemieślnicze wyróżnione w konkursie Dobry Wzór 2015

W tegorocznym konkursie Dobry Wzór 2015 uznanie zdobyły m.in. nakolanniki rzemieślnicze marki Snickers Workwear. Produkt ten powstał specjalnie na potrzeby rzemieślników, którzy pracują w ciągłym ruchu i muszą często klękać. Wyróżnione produkty będzie można oglądać na wystawie pokonkursowej do 29 listopada br. w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie. Dowiedź się wiecej na temat tego produktu.

Aktywne nakolanniki rzemieślnicze marki Snickers Workwear wywalczyły sobie miejsce wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu „Dobry Wzór” organizowanego przez Instytutu Wzornictwa Przemysłowego. Nakolanniki zostały docenione pod względem wysokiej jakości wzornictwa w kategorii STREFA PRACY przez niezależne jury, w skład którego wchodzą eksperci powołani spośród przedstawicieli instytucji gospodarczych i stowarzyszeń działających na rzecz innowacji, profesorowie wzornictwa oraz projektowania, a także uznani projektanci. Nakolanniki rzemieślnicze współzawodniczyły w swojej kategorii z dwunastoma innymi produktami marek rodzimych i zagranicznych dostępnymi na polskim rynku.

Co czyni wyróżnione nakolanniki tak wyjątkowymi?

Nakolanniki 9191 XTR D3O® to środki ochrony indywidualnej wyróżniające się innowacyjnością konstrukcji oraz materiałów, zastosowanych w celu maksymalnej ochrony zdrowia i sprawności fizycznej użytkowników. Wykonane z aktywnego tworzywa D3O®, które amortyzuje wstrząsy, bardzo dobrze chronią stawy kolanowe. Użyty w wewnętrznej stronie nakolanników technologicznie zaawansowany materiał złożony jest z inteligentnych cząsteczek, płynnie reagujących na ruchy. Zapewnia komfort podczas normalnego poruszania się na kolanach, ale w momencie wstrząsu (np. niefortunnego klęknięcia na krawędź deski czy płytki) jego cząstki zazębiają się w celu pochłonięcia energii uderzenia, co zapobiega powstawaniu urazów. Po ustapieniu wstrząsu stwardniały materiał odzyskuje wygodną miękkość. Tworzywo D3O® spręża się bardzo powoli, dzięki czemu nakolanniki są wytrzymałe i nie odkształcają się nawet podczas wielogodzinnej pracy. Profilowany kształt z wyginaną konstrukcją dopasowuje się do kształtu kolan i obejmuje stawy podczas klękania zapewniając jednocześnie elastyczność w trakcie chodzenia. Trwała i wytrzymała na przecięcia poliolefinowa powłoka wykorzystana po stronie zewnętrznej wraz z pozostałymi rozwiązaniami zapewnia co najmniej dwukrotną, w stosunku do innych nakolanników, żywotność i gwarancję zachowania kształtu podczas ciężkiej pracy.

Cieszymy się z wyróżnienia nakolanników Snickers Workwear w prestiżowym konkursie, oceniającym produkty prezentujące wysoki standard wzornictwa” – mówi Ireneusz Augustyniak, z Hultafors Group. – „Nadrzędnym celem w procesie projektowym nakolanników była funkcjonalność i podporządkowanie estetyki wymogom norm ochrony kolan. Model 9191 XTR D3O® powstał specjalnie na potrzeby rzemieślników, którzy pracują w ciągłym ruchu i muszą często klękać. Chroni kolana przed kamykami, gwoździami, na twardych i płaskich powierzchniach. Tak jak pozostałe nasze nakolanniki, spełnia wymagania normy EN 14404, w połączeniu ze spodniami Snickers Workwear wyposażonymi w system KneeGuard™, który daje możliwość optymalnego pozycjonowania nakolanników. Dzięki temu nakolanniki nie przemieszczają się i skutecznie chronią kolana”.

Gdzie można zobaczyć nagrodzone w konkursie Dobry Wzór 2015 produkty?

Nakolanniki rzemieślnicze 9191 XTR D3O® marki Snickers Workwear przechodząc do drugiego etapu konkursu zagwarantowały sobie miejsce na pokonkursowej wystawie Dobry Wzór 2015, która będzie prezentowana w Instytucie Wzornictwa Przemysłowego w Warszawie jeszcze do 29 listopada br.

Czym jest nagroda Dobry Wzór?

Dobry Wzór jest pierwszą polską nagrodą przyznawaną za wzornictwo. W konkursie odbywającym się od 1993 roku biorą udział produkty wskazane przez jedyny w kraju niezależny monitoring wzorniczy rynku, a następnie zarekomendowane przez ekspertów Instytutu jako spełniające wymogi dobrego wzornictwa. Od dwudziestu lat w wydarzenie jest zaangażowany Minister Gospodarki. W 2006 roku po raz pierwszy do udziału w konkursie dopuszczono również producentów zagranicznych, od tego momentu polscy przedsiębiorcy konkurują z zagranicznymi markami.

Kto jest producentem wyróżnionych nakolanników?

Snickers Workwear, marka szwedzkiego koncernu Hultafors Group wytwarzającego produkty dla profesjonalistów, jest jedną z wiodących marek w branży odzieży roboczej w Europie. Założona przez elektryka Matti Viio w 1975 roku, jest obecnie dostępna na rynku w ponad 25 krajach. Oferuje zaawansowaną odzież roboczą dla rzemieślników ceniących maksymalne bezpieczeństwo, ochronę i funkcjonalność, a także ponadprzeciętną jakość i nowatorski design. Do kluczowych innowacji Snickers Workwear, które zmieniły przemysł ubrań roboczych, należą m.in.: dodatkowe worki kieszeniowe w spodniach, kieszenie nakolannikowe w systemie ochrony kolan KneeGuard™, kieszenie MultiPockets™, wielofunkcyjna kamizelka narzędziowa, aktywne nakolanniki D3O® oraz nowa generacja spodni roboczych z roku 2015.

Hultafors Group oferuje szeroki asortyment marek premium spełniających najwyższe standardy branży budowlanej i przemysłu. Każda marka reprezentuje najwyższy poziom wiedzy w swoim obszarze i odpowiada na unikalne wyzwania stojące przed rzemieślnikami na stanowisku pracy.