Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

SKANSKA wysyła do szkół Tomcia Brygadzistę

SKANSKA wysyła do szkół Tomcia Brygadzistę

Tomcio Brygadzista, Zebra Drogowa – to od nich w ostatnim czasie dzieci ze Szkół Podstawowych w Gdańsku dowiedziały się, dlaczego warto nosić odblaski i z jakimi zagrożeniami wiąże się wejście na plac budowy. Organizatorem akcji edukacyjnej „Bezpieczni w pobliżu budowy”, promującej umiejętność bezpiecznego poruszania się po drodze, zwłaszcza w pobliżu budowy, jest firma Skanska.

Spotkania w Szkole Podstawowej nr 2 i Szkole Podstawowej nr 85 w Gdańsku odbyły się w ramach ogólnopolskiej kampanii społeczno-edukacyjnej Skanska „Bezpieczni w pobliżu budowy”. Skanska, która jest wykonawcą projektu pn.: Budowa infrastruktury towarzyszącej PKM w Gdańsku, przeprowadzą ją od kilku lat w szkołach zlokalizowanych w pobliżu jej placów budów.

Edukacja z Tomciem Brygadzistą

Spotkania z uczniami miały formę teatrzyku połączonego z piosenkami i konkursami. Bohaterowie przedstawienia: Tomcio Brygadzista, Zebra Drogowa i Kot uczyli najmłodszych, jakie są znaki drogowe, jak bezpiecznie poruszać się po drodze i dlaczego dzieci nie powinny wchodzić na plac budowy. Na koniec spotkań wszyscy uczniowie otrzymali opaski odblaskowe.

95 tysięcy odblaskowych dzieci

Od 2008 roku Skanska edukuje i wyposaża najmłodszych w elementy odblaskowe. Przez 7 lat w kilkuset spotkaniach w ramach akcji wzięło udział ok. 95 tys. dzieci.

Formuła kampanii jest zmieniona w stosunku do spotkań odbywających się w pierwszych latach kampanii” – mówi, Patrycja Wilińska, lokalna koordynatorka akcji „Bezpieczni w pobliżu budowy”, Skanska. – „W szkołach podstawowych w pobliżu budów realizowanych przez Skanska w całej Polsce organizujemy przedstawienia poświęcone bezpieczeństwu dzieci. Spektakl został przygotowany specjalnie na potrzeby naszej akcji. Bajkowe postaci poprzez zabawę przekazują dzieciom niezwykle ważne tematy, związane z ich bezpieczeństwem, zdrowiem i życiem.” 

Według danych Komendy Głównej Policji w 2014 r. miało miejsce 34 970 wypadków drogowych, w których 2 413 dzieci w wieku 7-14 lat odniosło obrażenia, 50 poniosło śmierć. Do wypadków tych dochodziło przede wszystkim podczas ładnej pogody i przy dobrej widoczności. Najczęstsze przyczyny to: nieostrożne wejście na jezdnię, przekraczanie jezdni w miejscu niedozwolonym oraz wejście na jezdnię na czerwonym świetle. Kampania prowadzona przez Skanska jest odpowiedzią na te problemy.

Chcemy uwrażliwić najmłodszych na niebezpieczeństwa związane z poruszaniem się po drogach oraz w pobliżu budowy, gdzie mamy do czynienia z dużym natężeniem ruchu maszyn i pojazdów” – mówi Patrycja Wilińska – „W ramach naszej akcji promujemy też noszenie elementów odblaskowych. Dzięki odblaskom kierowca może zauważyć pieszego z odległości 150, a nie 20 metrów, gdy jest już zdecydowanie za późno na jakąkolwiek reakcję.

31 sierpnia 2014 r. weszła w życie nowelizacja „Prawa o ruchu drogowym”, zgodnie z którą „Pieszy poruszający się po drodze po zmierzchu, poza obszarem zabudowanym jest obowiązany używać elementów odblaskowych w sposób widoczny dla innych uczestników ruchu, chyba że porusza się po drodze przeznaczonej wyłącznie dla pieszych lub po chodniku”. (rozdział II, „Ruch pieszych”, pkt. 4a). Mamy nadzieję, że akcja „Bezpieczni w pobliżu budowy”, podczas której dzieci otrzymują od nas opaski odblaskowe zwiększy ilość widocznych najmłodszych poruszających się po drodze po zmierzchu.