Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Zadbaj o bezpieczeństwo pracy w biurze zimą

Zadbaj o bezpieczeństwo pracy w biurze zimą

Zima to pora roku, która w sposób szczególny sprzyja wypadkom. Wnoszone do biura resztki śniegu, czy woda pozostają na schodach i posadzkach, tworząc niebezpiecznie śliską powierzchnię. Upadek czy poślizgnięcie najczęściej utożsamiane są z pechem. Tymczasem ze względu na konsekwencje traktuje się je jako wypadek przy pracy. Warto zawczasu być przygotowanym na taką ewentualność i odpowiednio zabezpieczyć wejście.

Podążając za stereotypami, biuro jest najbardziej bezpiecznym miejscem pracy. Dlatego bardzo często wydaje nam się, że dbałość o jakiekolwiek dodatkowe zabezpieczenie, poza niezbędnymi środkami do pierwszej pomocy, nie jest konieczna. Tymczasem statystyki opublikowane przez Główny Urząd Statystyczny pokazały, że w 2015 roku w klasyfikacji uwzględniającej liczbę wypadków ze względu na miejsce pracy, biura, placówki naukowe i szkoły znalazły się na drugim miejscu z wynikiem 22,1 proc. wśród ogólnej liczby wydarzeń. Biura poprzedzały tylko placówki produkcji przemysłowej z wynikiem 42,4 proc. ogólnej liczby wydarzeń.

Oblodzone, zabłocone śliskie wejście do biura w czasie zimy staje się realnym zagrożeniem, które bardzo często jest bagatelizowane. W Polsce, w branży handlowej, za blisko 50% wszystkich szkód odpowiadają poślizgnięcia, potknięcia i upadki[1]. Według HSA[2] tego rodzaju wypadki stanowią 17% wszystkich zgłoszonych urazów, wymagających ponad 4 dniowej nieobecności w pracy (www.hsa.ie). Szacuje się, że jeden na pięć przypadków spowodowanych poślizgnięciem lub upadkiem skutkował obrażeniami, które wymagały przynajmniej jednomiesięcznego zwolnienia lekarskieg[3]. Wyposażenie wejść do budynków w odpowiednie maty wejściowe, które oczyszczą obuwie oraz zatrzymają w sobie błoto, śnieg i deszcz zdecydowanie zmniejsza ryzyko poślizgnięć.

– Wbrew powszechnej opinii o nikłej liczbie wypadków w biurze, zestawienie Głównego Urzędu Statystycznego pokazuje, że ponad jedna piąta ogólnej liczby wypadków zdarzyła się w tym „spokojnym i bezwypadkowym” miejscu pracy – mówi Andrzej Smółko, Prezes CWS-boco Polska, Przewodniczący Koalicji Bezpieczni w Pracy. – Zima to okres, w którym ryzyko upadku zwiększa się wielokrotnie - zarówno w drodze do pracy, jak i na śliskich schodach, czy progach. Każdy wypadek niesie za sobą szkody społeczne i ekonomiczne, zarówno dla pracownika, jak i pracodawcy. Podjęcie czynności prewencyjnych, czyli uświadomienie pracowników i zastosowanie rozwiązań dostosowanych do warunków atmosferycznych jest obowiązkiem każdego pracodawcy – podsumowuje. 

Praca zawodowa to jedna z najważniejszych i najbardziej absorbujących aktywności w życiu człowieka. Wykonując codzienne obowiązki nie można zapominać o tym, że na pierwszym miejscu powinno znaleźć się zabezpieczenie zdrowia i życia. Zarówno pracodawca, jak i pracownik powinni dołożyć wszelkich starań, by przestrzegane były zasady bezpieczeństwa i higieny pracy.

[1] Retail Polska, luty 2013

[2] Health and Safety Authority (HSA) to instytucja rządowa, powołana w 1989 r. odpowiedzialna za zarządzanie i egzekwowanie bezpieczeństwa i higieny pracy w Irlandii.

[3] Www.compensation-ireland.com/news