Poleć znajomemu

Telepracownik a kwestie organizacji pracy

Telepracownik a kwestie organizacji pracy
Pytanie:


Mam pracownika na stanowisku specjalisty ds. sprzedaży, osoba ta zajmuje się przygotowywaniem i sporządzaniem wycen. Pracuje w domu (przygotowuje oferty i przesyła je pocztą elektroniczną) oprócz tego zdarza się, że jedzie na budowę w celu dokonania rzeczowych wycen. Ponadto na dzień dzisiejszy jeździ swoim samochodem. Co zrobić w sytuacji kiedy pracownik ulegnie wypadkowi przy pracy w domu tzn. jak udowodnić, że w tym czasie akurat pracował? Czy pracownik taki musi mieć dodatkowe badania lekarskie na prowadzenie samochodu? Co jeszcze jako pracodawca powinienem zrobić, aby ten rodzaj pracy był jak najbardziej zgodny z przepisami?

Pozostało jeszcze 86 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
9.00 zł netto
11.07 zł brutto
Płatność SMS
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Mariusz Foremniak

Autor: Mariusz Foremniak

Prawnik, wykładowca przedmiotów zawodowych z zakresu bhp i prawa pracy z wieloletnim doświadczeniem. Autor wielu opinii i artykułów o tematyce bhp i prawa pracy. Od 8 lat pracownik służby bhp w Poczcie Polskiej S.A., gdzie obecnie zajmuje się kształtowaniem polityki bhp. Projektuje kierunki polityki w zakresie bhp oraz nadzoruje jej realizację przez jednostki organizacyjne Spółki.

Kategorie