Poleć znajomemu

Opłata skarbowa po wypadku w pracy

Opłata skarbowa po wypadku w pracy
Pytanie:


Przedstawiciel handlowy miał wypadek w pracy - został potrącony przez samochód osobowy podczas przechodzenia przez pasy. Poszkodowany zwrócił się do Policji o notatkę z tego wydarzenia. Otrzymał ją po dokonaniu opłaty w kasie urzędu miasta. Czy ta opłata ma podstawy prawne?

Pozostało jeszcze 85 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem Portalu BHP?
Już teraz zamów pełny dostęp do:

  • ponad 3400 porad ekspertów
  • 100 gotowych do wypełnienia wzorów dokumentów
  • 200 gotowych materiałów szkoleniowych dla różnych grup pracowników
  • możliwości zadawania pytań ekspertom i otrzymywania indywidualnych odpowiedzi na swoje pytania
  • opracowań dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy.

Z Portalem BHP jesteś zawsze na bieżąco z przepisami bhp, jednocześnie oszczędzasz swój cenny czas i pieniądze.

Kup dostęp do portalu »

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Słowa kluczowe:
opłatywypadek w pracy

Kategorie