Regulamin pracy zdalnej

11.12.2020ARCHIWALNY

W celu usprawnienia funkcjonowania zakładu pracy w okresie epidemii, szczególnie jeżeli pracodawca przewiduje możliwość kierowania pracowników do pracy zdalnej, zasadne jest wprowadzenie regulaminu pracy zdalnej. Nie ma jednak formalnego obowiązku, aby wprowadzić regulamin pracy zdalnej w firmie. Aby ułatwić Ci opracowanie takiego dokumentu dla Twojego zakładu pracy przedstawiamy przykładowy regulamin pracy zdalnej. Dokument opiera się na przepisach „specustawy” z 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.).

regulamin pracy zdalnej
Typ: Dokument DOC | Rozmiar: 44.55 KB
Uzyskaj dostęp

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
5.00 zł netto (6.15 zł brutto)


Inne dokumenty