Regulamin pracy zdalnej
W celu usprawnienia funkcjonowania zakładu pracy w okresie epidemii, szczególnie jeżeli pracodawca przewiduje możliwość kierowania pracowników do pracy zdalnej, zasadne jest wprowadzenie regulaminu pracy zdalnej. Nie ma jednak formalnego obowiązku, aby wprowadzić regulamin pracy zdalnej w firmie. Aby ułatwić Ci opracowanie takiego dokumentu dla Twojego zakładu pracy przedstawiamy przykładowy regulamin pracy zdalnej. Dokument opiera się na przepisach „specustawy” z 2 marca 2020 roku o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (tekst jedn.: Dz.U. z 2020 r. poz. 1842 ze zm.).
Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:
- Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
- Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
- Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
- Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji
Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:
Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.
Płatność PayU19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto
Podobne
- Jeden dokument kilka wykazów prac – czyli wykazy prac szczególnie niebezpiecznych, wykonywanych przez 2 osoby, wymagających szczególnej sprawności psychofizycznej.
- Kto pokrywa koszty pracy zdalnej?
- Telepraca a praca w systemie HOME OFFICE - jak w tym przypadku realizować obowiązki bhp
- Co musi znaleźć się w regulaminie pracy i co ze szkoleniami bhp?