Podstawowe zadania Społecznej Inspekcji Pracy w zakładzie pracy

Kamil Szyszkiewicz
Kamil Szyszkiewicz
18.08.2023AKTUALNE

Podstawowe zadania Społecznej Inspekcji Pracy w zakładzie pracy

Społeczna inspekcja pracy to druga służba w zakładzie pracy obok służby BHP, której zadaniem jest nadzór nad zapewnieniem przez zakład pracy bezpiecznych i higienicznych warunków pracy. Społeczni inspektorzy pracy reprezentują interesy pracowników. Rozmawiają w ich imieniu z pracodawcą, przekazując propozycje mające poprawić warunki pracy. Jak taka współpraca wyglądam, na jakich warunkach się odbywa, odpowiedź na tego typu pytania znajdują się w tym artykule.

Autor: 

Kamil Szyszkiewicz

Pozostało jeszcze 94% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
29.00 zł netto (35.67 zł brutto)

Płatność SMS
29 zł netto (35.67 zł brutto)

Autor
Kamil Szyszkiewicz
Inżynier bezpieczeństwa i higieny pracy, absolwent Politechniki Łódzkiej, główny specjalista ds. bhp, wykładowca przedmiotów zawodowych z zakresu bhp. Na co dzień zarządza działem bhp w firmie produkcyjnej z branży meblarskiej. Specjalizuje się w zagadnieniach: wypadków przy pracy, szeroko pojętej oceny ryzyka, zgodności maszyn z wymaganiami minimalnymi, popularyzacji bezpiecznej pracy. Organizator dni bezpieczeństwa oraz uczestnik kilku edycji konkursu Państwowej Inspekcji Pracy „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”.