Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Liczy się pierwsze wrażenie i bezpieczeństwo – maty wejściowe

Liczy się pierwsze wrażenie i bezpieczeństwo – maty wejściowe

Bardzo często pierwsza wizyta klienta w siedzibie firmy ma wpływ na jego opinię o niej. Liczy się tutaj zatem pierwsze wrażenie, a powstaje ono już przy… wejściu. Dodatkowo mokre posadzki są nie tyko nie estetyczne ale i niebezpieczne. Najczęstsze wypadki w biurach to poślizgnięcia, potknięcia i upadki, o co na mokrej podłodze nietrudno. Łatwo temu zarazić i jednocześnie zadbać o wizytówkę firmy.

Czyste i estetyczne wejście do siedziby firmy i recepcji stanowi jej wizytówkę. Brud i wilgoć w tym miejscu nie tylko niszczą posadzkę, ale także wpływają negatywnie na postrzeganie firmy. Szczególne znaczenie ma to na jesieni i w zimie, kiedy jest dużo błota i śniegu, a posadzka staje się przez to śliska. Dotyczy to również przejść z warsztatu do pomieszczeń wewnątrz budynku, posadzek w pomieszczeniach handlowych oraz biurowych, jak też schodów i wind. Maty wejściowe firmy MEWA zapewniają w sposób niezawodny idealną czystość w takich miejscach. Skutecznie zapobiegają zanieczyszczeniom, a specjalna warstwa spodnia ma własności antypoślizgowe i sprawia, że maty nie ślizgają się na posadzce.

Wszechstronne zastosowanie – wystarczy wynająć i położyć.

Mikrowłókna zastosowane w połączeniu ze specjalnym szorstkim rodzajem włókien sprawiają, iż maty te są niezwykle efektywne i zarazem odporne na ścieranie. Doskonale sprawdzają się na przykład w takich miejscach, jak zakłady metalowe, warsztaty naprawcze, zakłady chemiczne, laboratoria, sklepy, gastronomia, masarnie, zakłady cukiernicze itp.

Maty takie mają szereg zalet z punktu widzenia użytkownika:

- mogą być wynajmowane i nie ma potrzeby kupowania za każdym razem nowych mat,

- użytkownik nie musi troszczyć się o ich czyszczenie lub wymianę,

- pozwalają utrzymać w czystości posadzki zagrożone zabrudzeniem przez błoto, śnieg, oleje, tłuszcze itp.,

- dzięki specjalnej warstwie spodniej maty nie ślizgają się na posadzce,

- można je zamówić w różnych wielkościach.

Maty wejściowe MEWA oferowane są w trzech rozmiarach (75 x 85 cm, 85 x 150 cm oraz 115 x 240 cm) oraz w trzech kolorach, odpornych na działanie brudu:

  • antracytowym,

  • brązowym i

  • niebieskim.

Maty można wynająć w ramach systemu pełnej obsługi. Są one w sposób profesjonalny i ekologiczny prane i czyszczone przez firmę MEWA i już jako czyste maty ponownie dostarczane są do klienta.