Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

To się opłaca – odzież robocza od zewnętrznego usługodawcy

To się opłaca – odzież robocza od zewnętrznego usługodawcy

Dlaczego warto inwestować w outsourcing odzieży roboczej i tekstyliów przemysłowych? To oszczędność: czasu, środków finansowych i nakładów organizacyjnych związanych z dostawą odzieży oraz usuwaniem odpadów. To także optymalne rozwiązanie dla zakładów przemysłowych, drukarń lub warsztatów samochodowych. System zarządzania tekstyliami firmy MEWA oferuje w tym zakresie korzystne warunki. 

Jeszcze przed pierwszą dostawą firma MEWA oferuje profesjonalną konsultację. Pozwala ona klientowi dostosować zakres usługi do własnej branży i potrzeb. Jeśli klient nie chce z góry decydować się na długoterminowe zamówienie, może na przykład, w przypadku kolekcji odzieży roboczej Performance, zawrzeć umowę na jej próbne wykorzystanie z miesięcznym terminem wypowiedzenia. Następnie ustalany jest cykl wymiany tekstyliów zamawianych w systemie pełnej obsługi (dostawa – odbiór brudnej odzieży roboczej – pranie – ponowna dostawa czystej odzieży roboczej do klienta). Dokładne terminy oraz określenie ilości pozwalają lepiej zaplanować działania użytkownika i tym samym przyczyniają się do wzrostu efektywności jego działań.

Zalety systemu zarządzania tekstyliami firmy MEWA

Usługa specjalistów zajmujących się pielęgnacją tekstyliów jest dla odbiorcy szybka i wygodna. Klient nie musi np. za każdym razem kupować nowych ubrań roboczych dla pracowników, może je wynajmować od firmy MEWA, są one również naprawiane w ramach usługi w przypadku mniej poważnych uszkodzeń. Bez dodatkowych kosztów użytkownik może także zmieniać wielkość rozmiarów zamawianych ubrań, np. jeśli zmienia się pracownik. Oczywiście ilość zamawianych tekstyliów również może być odpowiednio dostosowywana. To pozwala zredukować koszty. Są one przejrzyste i łatwo je skalkulować. Poza tym zakres obsługi w ramach outsourcingu można także łatwiej i szybciej dostosować do aktualnych wymagań i potrzeb użytkownika.

Nie bez znaczenia jest też fakt, iż klient otrzymuje kompleksową usługę od jednego usługodawcy, co gwarantuje odpowiednią jakość wykorzystywanych produktów i ułatwia proces komunikacji oraz realizacji. Przy okazji klient może zamówić w firmie MEWA także maty absorpcyjne czy myjki do czyszczenia części, również w ramach systemu zarządzania tekstyliami.

Wysoka jakość i ochrona środowiska

W ramach usługi MEWA realizuje również za klienta obowiązki wynikające z przepisów o ochronie środowiska w odniesieniu do czyściw, co stanowi istotne odciążenie dla użytkownika, zarówno w kontekście czasu, jak i nakładów działań. 

Ponieważ tekstylia przemysłowe wynajmowane przez firmę MEWA mogą być prane - czyściwa bawełniane nawet do 50 razy - stanowi to istotny wkład w ochronę środowiska naturalnego poprzez zmniejszenie ilości odpadów. 

Firma MEWA działa w oparciu o certyfikaty jakościowe ISO 9001 i ISO 14001, co sprawia, że jakość jej produktów jest taka sama we wszystkich krajach, gdzie są oferowane wyroby firmy. W 2015 r. firmie MEWA zaufało 174 600 klientów w całej Europie, wynajmując ponad milion ubrań roboczych i korzystając z 960 mln czyściw wielokrotnego użytku rocznie.