Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Tydzień Bezpieczeństwa w Mostostal Warszawa

Tydzień Bezpieczeństwa w Mostostal Warszawa

Ponad 30 tysięcy pracowników z całej Polski wzięło udział w Tygodniu Bezpieczeństwa 2015, zorganizowanym przez dziesięć największych firm budowlanych w kraju. W ramach akcji Mostostal Warszawa przeprowadził cykl szkoleń i warsztatów edukacyjnych skierowany do pracowników własnych i podwykonawców. Zobacz, co działo się podczas tego tygodnia i jak można zorganizować takie przedsięwzięcie.

II Ogólnopolski Tydzień Bezpieczeństwa przebiegał pod hasłem „Bezpieczeństwo – wspólna sprawa” i był dla Mostostalu Warszawa doskonałą okazją do podkreślenia znaczenia polityki firmy w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy oraz odwołania się do celu nadrzędnego, jakim jest całkowite wyeliminowanie wypadków przy pracy.

Jako firma o 70 letniej tradycji na polskim rynku budowlanym, dużą wagę przykładamy do jednolitych, jasnych i egzekwowanych zasad bhp w codziennej pracy. Podczas Tygodnia Bezpieczeństwa stawiamy na edukację w zakresie świadomości przestrzegania zasad bezpieczeństwa, bo nie ma większych priorytetów jak ochrona i troska o to co najcenniejsze – ludzkie życie. II edycja tego wydarzenia cieszyła się dużym zainteresowaniem wśród wszystkich pracowników, już dziś zbieramy pomysły i szykujemy się do kolejnej edycji.”– powiedział Jacek Szymanek, Członek Zarządu ds. Zarządzania i Administracji Mostostalu Warszawa.

Co działo podczas Tygodnia Bezpieczeństwa 2015?

W ramach akcji prawie 30 tysięcy pracowników sił własnych i podwykonawców, członków Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie, wzięło udział w szkoleniach, kursach, akcjach pokazowych oraz praktycznych ćwiczeniach z zakresu szeroko pojmowanego bhp.Największym zainteresowaniem cieszyły się kursy pierwszej pomocy przeprowadzone przez wykwalifikowanych ratowników, połączone z symulacją prawdziwego zdarzenia.

W Mostostalu takie zajęcia odbyły się między innymi na terenie budowy Aqua Parku w Tychach, Sali Koncertowej na Jordankach w Toruniu, czy Międzygminnym Zakładzie Zagospodarowania Odpadów w Promniku koło Kielc. Dużym zainteresowaniem cieszyły się też pokazy Straży Pożarnej, w których uczestniczyli także nasi podwykonawcy, czy warsztaty edukacyjne dla studentów np. Politechniki Poznańskiej na budowie Kamienicy Jeżyce w Poznaniu. Wielu pracowników podkreślało również znaczenie prowadzenia prezentacji zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości, które są nieodłącznym elementem pracy na budowie”. – powiedział Mariusz Piątkowski, Kierownik Działu BHP Mostostalu Warszawa.

Inicjatywy takie jak Ogólnopolski Tydzień Bezpieczeństwa, angażujące wiele tysięcy osób związanych z branżą budowlaną, dają szansę na zmianę kultury bezpieczeństwa zarówno we własnych firmach, jak i w firmach podwykonawczych w całym kraju. Organizatorzy wspólnie zdecydowali, że Tydzień Bezpieczeństwa będzie kontynuowany w kolejnych latach.

Skąd pomysł na Tydzień Bezpieczeństwa?

Mostostal Warszawa jest aktywnym członkiem – założycielem Stowarzyszenia „Porozumienie dla Bezpieczeństwa w Budownictwie”, którego hasłem przewodnim jest„Zero wypadków” na budowach. Porozumienie zawiązane zostało w 2010 roku i skupia największych generalnych wykonawców w Polsce (Mostostal Warszawa, Bilfinger Infrastructure, Budimex, Erbud, Hochtief Polska, Mota-Engil, Polimex-Mostostal, Skanska, Unibep i Warbud).

Celem Porozumienia jest całkowite wyeliminowanie wypadków śmiertelnych na polskich budowach. Dla osiągnięcia tego celu członkowie Porozumienia opracowali wspólnie szereg projektów wprowadzających systemowe rozwiązania z dziedziny BHP na place budów w całym kraju.

Jedną z inicjatyw Porozumienia jest Ogólnopolski Tydzień Bezpieczeństwa – jedyny, realizowany na tak dużą skalę projekt edukacyjny w Polsce. W wydarzeniach organizowanych podczas Tygodnia Bezpieczeństwa bierze udział rocznie średnio 40 tysięcy pracowników.

Autor: 

Agata Falęcka
Rzecznik Prasowy