Poleć znajomemu

Maseczki dla pracowników – czy pracodawca musi je zapewniać

Maseczki dla pracowników – czy pracodawca musi je zapewniać
Pytanie:

W związku z wprowadzeniem wszędzie strefy żółtej COVID, pracownicy nawet w biurze dopominają się o wyposażenie w ich maseczki. Dodam, że pracownicy nie mają kontaktu z klientem ani osobami zewnętrznymi. Zaopatrujemy biura w płyny do dezynfekcji oraz rozsunęliśmy szerzej biurka zachowując odstęp 1,5m. Czy jeszcze w związku z tym nowym obostrzeniem muszę zaopatrzyć pracowników biurowych, którzy siedzą ze sobą w pokoju w maseczki?

Autor: 

Kinga Grodzicka-Lisek
prawnik

Pozostało jeszcze 87 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
19.00 zł netto
23.37 zł brutto
Płatność SMS
25.00 zł netto
30.75 zł brutto
Kinga Grodzicka-Lisek

Autor: Kinga Grodzicka-Lisek

Prawnik, specjalizujący się w zagadnieniach prawa pracy oraz bezpieczeństwa i higieny pracy. Kilkuletni pracownik kancelarii adwokackiej. Autorka wielu tekstów i porad w zakresie prawa pracy oraz bhp. Redaktor „Portalu bhp” i była redaktor naczelna „Bhp w firmie” w 2011 r., redaktor prowadząca poradnik „Szkolenia bhp w firmie” w latach 2007-2009.