Organizacja stanowisk pracy biurowej

Organizacja stanowisk pracy biurowej

Prowadząc szkolenia bhp zarówno dla pracowników administracyjno-biurowych, jak i ich pracodawców oraz kierowników należy omówić kwestie dotyczące organizacji stanowiska pracy. Wydaje się, że zorganizowanie stanowiska pracy dla pracownika administracyjno-biurowego nie stanowi wyzwania. Jednak nie wystarczy postawić biurka i gotowe. Organizacja stanowiska pracy biurowej wiąże się z obowiązkiem realizacji określonych wymagań w zakresie bhp m.in. dla samego pomieszczenia. Oczywiście stanowisko pracy to nie tylko pomieszczenie. Przygotowana prezentacja „Organizacja stanowisk pracy biurowej” z cała pewności ułatwić Wam przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia bhp uwzględniającego tę problematykę.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
9.00 zł netto
11.07 zł brutto
Płatność SMS
19.00 zł netto
23.37 zł brutto

Kategorie