Organizacja stanowisk pracy biurowej
Prowadząc szkolenia bhp zarówno dla pracowników administracyjno-biurowych, jak i ich pracodawców oraz kierowników należy omówić kwestie dotyczące organizacji stanowiska pracy. Wydaje się, że zorganizowanie stanowiska pracy dla pracownika administracyjno-biurowego nie stanowi wyzwania. Jednak nie wystarczy postawić biurka i gotowe. Organizacja stanowiska pracy biurowej wiąże się z obowiązkiem realizacji określonych wymagań w zakresie bhp m.in. dla samego pomieszczenia. Oczywiście stanowisko pracy to nie tylko pomieszczenie. Przygotowana prezentacja „Organizacja stanowisk pracy biurowej” z cała pewności ułatwić Wam przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia bhp uwzględniającego tę problematykę.
Pozostało jeszcze 97% treści
Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.
-
Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
-
Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
-
Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
-
Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji