Organizacja stanowisk pracy biurowej

12.04.2017ARCHIWALNY

Organizacja stanowisk pracy biurowej

Prowadząc szkolenia bhp zarówno dla pracowników administracyjno-biurowych, jak i ich pracodawców oraz kierowników należy omówić kwestie dotyczące organizacji stanowiska pracy. Wydaje się, że zorganizowanie stanowiska pracy dla pracownika administracyjno-biurowego nie stanowi wyzwania. Jednak nie wystarczy postawić biurka i gotowe. Organizacja stanowiska pracy biurowej wiąże się z obowiązkiem realizacji określonych wymagań w zakresie bhp m.in. dla samego pomieszczenia. Oczywiście stanowisko pracy to nie tylko pomieszczenie. Przygotowana prezentacja „Organizacja stanowisk pracy biurowej” z cała pewności ułatwić Wam przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia bhp uwzględniającego tę problematykę.

Pozostało jeszcze 97% treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostęp do Portalu BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 5 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Gotowe do wykorzystania rozwiązania, które możesz wdrożyć także u siebie
  • Poczucie bezpieczeństwa podczas podejmowania codziennych decyzji

Jeśli posiadasz konto zaloguj się

Adres e-mail:

Hasło

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić
jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

Płatność PayU
5.00 zł netto (6.15 zł brutto)


Inne dokumenty