Badanie Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń naszych klientów

Chwalimy się! Większość naszych klientów to Ambasadorzy Portalu Oświatowego

Przedstawiamy wyniki Badania Satysfakcji, Rekomendacji i Poleceń klientów Wiedzy i Praktyki oraz Portalu Oświatowego, przeprowadzonego przez firmę Marketing Relacji.

Badanie SRP© zostało przeprowadzone w kwietniu i maju 2018 r. przez Marketing Relacji Sp. z o.o. wśród Klientów czterech portali internetowych Wiedzy i Praktyki: www.portalfk.pl, www.portalkadrowy.pl, www.portalbhp.pl oraz www.portaloswiatowy.pl.

Ankieterzy zapytali losowo dobranych 1000 Klientów Wiedzy i Praktyki, na ile są zadowoleni z portalu, co według nich jest jego największą zaletą i czy jest coś, co należałoby poprawić. Klientów, którzy ocenili dany portal w skali od 4 do 6, zapytaliśmy także, czy byliby skłonni polecić go swojemu znajomemu.

Wskaźnik satysfakcji Klientów WIP

wyniósł aż +56. Jest to wyjątkowo wysoki wynik w stosunku do średniej statystycznej wynoszącej -27.

Kluczowe zalety Portalu BHP wskazane przez ankietowanych:

43%
Najbardziej docenia aktualność treści
27%
Najbardziej docenia merytoryczność treści
16%
Najbardziej docenia możliwość indywidulanej konsultacji z ekspertem
55%
Klientów nie wskazuje jakichkolwiek obszarów do poprawy
9%
Klientów proponuje poprawę w zakresie merytoryki treści
68%
Klientów potwierdziło, że byliby skłonni do polecenia swoim znajomym portalu

Inne wskazywane zalety to:

  • Szkolenia i konferencje online
  • Obsługa klienta
  • Wzory dokumentów

Takie wyniki zobowiązują!

Jesteśmy wdzięczni za tak pozytywną ocenę Portalu BHP. Jednocześnie nie spoczywamy na laurach – zależy nam na dalszym rozwoju i na udoskonaleniu obszarów, które – według naszych Klientów – wymagają jeszcze poprawy. Dlatego zapraszamy do wypełnienia ankiety.

Powiedz nam proszę, jakich tematów, materiałów lub nowych funkcjonalności oczekujesz od Portalu BHP. W podziękowaniu za wypełnienie ankiety przygotowaliśmy drobne upominki.

Aby przejść do ankiety, kliknij tutaj

Redakcja Portalu BHP

Poleć znajomemu

Wystartował Maraton Pisania Skarg do Państwowej Inspekcji Pracy

Wystartował Maraton Pisania Skarg do Państwowej Inspekcji Pracy

Komisja Młodych Ogólnopolskiego Porozumienie Związków Zawodowych zorganizowała w sobotę 7 października 2017 r. happening przed siedzibą Głównego Inspektoratu Pracy w Warszawie, który otworzył kampanię pod hasłem Maraton Pisania Skarg do Państwowej Inspekcji Pracy. Celem młodych działaczy jest zwrócenie uwagi PIP na najbardziej drastyczne przypadki łamania praw pracowniczych.

KM OPZZ udostępniła pracownikom w ramach kampanii Maraton Pisania Skarg do Państwowej Inspekcji Pracy internetowej narzędzie w postaci strony internetowej maraton.komisjamlodychopzz.pl z gotowym formularzem zgłoszenia łamania prawa pracy. Każdy pracownik, nie tylko młody, którego pracodawca np.: nie wypłaca wynagrodzenia lub za nadgodziny, nie przestrzega przepisów o płacy minimalnej lub przepisów BHP, stosuje umowy śmieciowe, może wysłać za pośrednictwem tej strony zgłoszenie a KM OPZZ zajmie się poprowadzeniem zgłoszenia. Po wysłaniu zgłoszenia skontaktuje się z osobą zgłaszającą, aby zasięgnąć więcej informacji w sprawie i wspólnie ustalić plan działania. Następnie przeanalizuje zgłoszoną sprawę i przygotowujemy skargę oraz złoży ją za pracownika do PIP. Będzie również monitorować przeprowadzenie kontroli, która powinna odbyć się w ciągu 30 dni od złożenia skargi.

Uwaga!

KM OPZZ gwarantuje anonimowość każdemu zgłaszającemu.

Maraton potrwa 42 dni - zebrane w tym czasie informacje staną się podstawą do naszych działań w kolejnych miesiącach. Oczywiście zgłoszenia będzie można wysyłać dalej - przez stronę PolskaBezWyzysku.pl.

KM OPZZ prowadząc swoje "chce, aby rząd zwrócił uwagę na problem finansowania Państwowej Inspekcji Pracy. W krajach Europu Zachodniej inspektorzy funkcjonują niemalże jako policja pracy, mają dużo większe uprawnienia. Chcemy, aby tak też było w Polsce. PIP mogłaby m.in. zamieniać umowy śmieciowe na umowy o pracę". - powiedział Maciej Łapski, przewodniczący KM OPZZ.

Opr. red.

Źródło: maraton.komisjamlodychopzz.pl