stres w pracy

Jak dbać o stan psychofizyczny pracowników i atmosferę w pracy w czasie upałów i pandemii?

Jak dbać o stan psychofizyczny pracowników i atmosferę w pracy w czasie upałów i pandemii?

Opracuj kodeks dobrych praktyk w sytuacjach kryzysowych.

Wysoka temperatura utrudnia wykonywanie obowiązków służbowych w czasie upału i pandemii. Znacznie obniża nie tylko wydajność pracy, ale obniża dobrostan psychofizyczny pracowników. Wśród personelu może rodzić się frustracja i zniecierpliwienie. To z kolei może zmierzać bezpośrednio do nieporozumień i konfliktów, a nawet wypalenia zawodowego i mobbingu. Dlatego, dbając o dobrą atmosferę w miejscu pracy, warto opracować kodeks dobrych praktyk w sytuacjach kryzysowych.

Autor: 

Magdalena Pokrzycka-Walczak

Korzyści 

Z tego tekstu dowiesz się:

  • Na co zwrócić uwagę dbając o stan psychofizyczny pracowników w czasie upałów i pandemii?

  • Jak opracować kodeks dobrych praktyk w sytuacjach kryzysowych?

  • Jakie działania podjąć, aby poprawia

  • stan psychofizyczny pracowników związany z epidemią i upałem?

Praca zdalna vs. równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym

Praca zdalna – 7 sposobów na utrzymanie równowagi pomiędzy pracą a życiem prywatnym

Praca zdalna w okresie pandemii wpłynęła nie tylko na pracę firm, doprowadzają do jej przeorganizowania, ale także na samych pracowników i ich domowników, zmuszając ich do przeorganizowania swojego życia. Pracownicy stoją w obliczu bezprecedensowych wyzwań. Muszą godzić zarządzaniem życiem zawodowym i domowym w jednym obszarze, próbując zachować zdrową równowagę. Poznaj 7 sposobów, które pomogą Twoim pracownikom utrzymać równowagę pomiędzy pracą a życiem prywatnym w czasach pracy zdalnej.

Kiedy doszło do wybuchu pandemii COVID-19, konieczne były natychmiastowe zmiany w sposobie i warunkach pracy pracowników. Jednym z rezultatów było zacieranie się granic między domem a pracą – do tego stopnia, że tych granic prawie już nie ma. Badania przeprowadzone na rynku amerykańskim pokazały, że w wielu firmach szczyt ruchu e-mailowego zaczyna się wcześnie rano, a ruch internetowy rośnie między północą a 3.00 rano w sposób niespotykany przed pandemią. Może to wynikać z natychmiastowości komunikacji i poczucia pracowników, że mogą być postrzegani przez pracodawcę jako mniej produktywni podczas pracy w domu, jeśli nie reagują natychmiast na informacje firmowe.

Nie dopuść w swojej firmie do takich sytuacji. Możesz pomóc pracownikom znaleźć równowagę między życiem zawodowym a prywatnym. Może to mieć daleko idące pozytywne efekty dla Twojej organizacji.

Autor: 

Karolina Karwowska

Korzyści 

Informacje zawarte w tym tekście pozwolą Ci:

  • zredukować stres w miejscu pracy,
  • poprawić komfort pracy zdalnej,
  • zwiększyć wydajność i skuteczność pracy zdalnej.

Obserwuj nas

fb-logo ink-logo

Copyright © 2023 Wszelkie prawa zastrzeżone

wiper-pixel