Poleć znajomemu

Ocena ryzyka dla zatrudnionego wykonującego dodatkowe zadania na umowie-zleceniu

Ocena ryzyka dla zatrudnionego wykonującego dodatkowe zadania na umowie-zleceniu
Pytanie:

W firmie nie ma etatu sprzątaczki. Prace sprzątające wykonują dwie pracownice spółki na umowie zlecenie. Czy w związku z tym należy przeprowadzić ocenę ryzyka zawodowego dla stanowiska sprzątaczki, którego de facto nie ma, czy może do zajmowanych stanowisk przez panie dopisać dodatkowe zagrożenia jak mycie okien, kontakt z środkami czyszczącymi żrącymi, co jeśli umowę - zlecenie podpiszą inni pracownicy?

Pozostało jeszcze 92 % treści

Aby zobaczyć cały artykuł, zaloguj się lub zamów dostęp.

Uzyskaj dostep do Portalu
BHP a wraz z nim:

  • Aktualne informacje o zmianach w prawie i ujednolicone akty prawne (24h/dobę)
  • Baza ponad 4 000 porad prawnych i artykułów o tematyce BHP
  • Uniwersalna baza materiałów szkoleniowych (200 gotowych rozwiązań)
  • Przykłady dokumentacji oceny ryzyka zawodowego na różnych stanowiskach pracy i porady ekspertów na ten temat

Załóż konto testowe na 48 godzin

Jeśli posiadasz już konto
zaloguj się:

Adres e-mail lub login:

Hasło:

Nie pamiętam hasła

Jeżeli nie jesteś zarejestrowanym użytkownikiem portalu, możesz wykupić jednorazowy dostęp do wybranego dokumentu.

   Płatność PayU;
   11.07 zł brutto
   Płatność SMS
   12.30 zł brutto

Kategorie