Praca w służbie BHP to zawód ze zdefiniowanymi obowiązkami za pomocą aktualnych regulacji prawnych. Osoby pracujące w tej branży mają przed sobą do zrealizowania 22 zadania, określone rozporządzeniem w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Zadania są zróżnicowane, część z nich wymaga znajomości przepisów, do innych zadań pracownicy wykorzystują umiejętność rozwiązywania problemów. W artykule zostały omówione wszystkie obowiązki wraz z przykładami sytuacji jakie mogą wystąpić w codziennej pracy służby BHP.
Kamil Szyszkiewicz
Informacje zawarte w tym artykule pozwolą Ci:
zorganizować w zakładzie pracy służbę BHP w zgodnie z aktualnymi regulacjami,
utworzyć zespół służby BHP składający się z osób posiadających niezbędne kwalifikację,
wykonywać zadania służby BHP w zakresie odpowiadającym przepisom,
Czytaj także: 8 pierwszych kroków pracownika służby BHP w nowym zakładzie.>>>
19 września obchodzimy Dzień Pracownika Służby BHP. Z tej okazji Redakcja Portalu BHP składa wszystkim pracownikom Służby BHP życzenia satysfakcji z wykonywanych obowiązków, wytrwałości i konsekwencji w działaniu, jak najmniej wypadków przy pracy, a także wielu sukcesów zawodowych. Życzymy aby każdy dzień pracy był dniem bezpiecznej pracy!
Redakcja Portalu BHP